PRISTATYMO IR GRĄŽINIMO SĄLYGOS

kristianoalpakos.lt

1. Pristatymas

1.1. Prekės išsiunčiamos gavus apmokėjimą.
1.2. Prekės pristatomos naudojantis šiomis tarnybomis:

  • DPD paštomatai

  • Omniva paštomatai

  • LP EXPRESS paštomatai
    1.3. Vienoda pristatymo kaina visiems paštomatų būdams: 3,50 €.
    1.4. Įprastas išsiuntimo terminas – per 1–3 darbo dienas nuo apmokėjimo gavimo, nebent prekės aprašyme nurodyta kitaip.
    1.5. Pasiėmimo laiką ir pranešimus apie siuntos judėjimą siunčia pasirinkta paštomatų įmonė SMS žinute ir/ar el. paštu.
    1.6. Jeigu Pirkėjas pateikia neteisingą pristatymo duomenis ar pasirenka netinkamą paštomatą, Pardavėjas neatsako už pristatymo vėlavimą ar neįvykimą.

2. Grąžinimas ir keitimas

2.1. Pirkėjas turi teisę grąžinti prekes per 14 dienų nuo jų gavimo, išskyrus LR teisės aktais nustatytas higienos prekių išimtis.
2.2. Pagal LR Vyriausybės nutarimą Nr. 697, kojinės ir kitos higienos prekės nėra grąžinamos ar keičiamos, jeigu jos yra kokybiškos.
2.3. Tokios prekės gali būti grąžinamos tik tuo atveju, jei yra brokuotos, sugadintos ar neatitinka nurodyto aprašymo.
2.4. Kitų (ne higienos) prekių grąžinimo atveju prekė turi būti nepažeista, nenaudota ir originalioje pakuotėje.
2.5. Jei prekė brokuota, grąžinimo ir siuntimo išlaidas apmoka Pardavėjas.
2.6. Jei grąžinama kokybiška (ne higienos) prekė, siuntimo išlaidas apmoka Pirkėjas.
2.7. Pinigai už grąžintas prekes pervedami per 14 dienų nuo jų gavimo.

3. Pažeistos siuntos ir brokas

3.1. Gavęs pažeistą siuntą, Pirkėjas turi ją užfiksuoti (pvz., nufotografuoti) ir nedelsiant kreiptis į Pardavėją.
3.2. Jei prekė brokuota, Pirkėjas turi teisę reikalauti:

  • pakeitimo kita tokio paties modelio preke,

  • kitos prekės už tą pačią vertę,

  • pinigų grąžinimo.

4. Pretenzijos ir komunikacija

4.1. Dėl siuntos, pristatymo, prekių broko ar grąžinimo kreiptis el. paštu: kristianoalpakos@gmail.com.
4.2. Pardavėjas atsako į užklausas per 2–5 darbo dienas.